A bocat.es, comptem amb diverses opcions d'enviament encara que sempre els enviaments els realitzem a través d'empreses de missatgeria. Per conèixer exactament quant costarà el vostre enviament, tingueu en compte que això dependrà de diversos factors: la destinació, el termini de lliurament seleccionat, l'import de la compra i el pes de l'enviament.
A les compres superiors a 100 € amb destinació a l'Espanya peninsular les despeses d'enviament són gratuïtes.
En les comandes que són personalitzades, els enviaments no es realitzaran fins que la comanda estigui realitzada, avisant al client en el moment que sigui així.
Tingues present que perquè els temps de lliurament es compleixin has de fer la comanda abans de l'hora de tall. Passada aquesta hora de tall, la comanda es tramitarà l'endemà, atès que no podem lliurar-ho a l'empresa de transport. Tingueu en compte que l'hora de tall depèn del transport seleccionat. Si tries l'enviament estàndard l'hora de tall són les 17h i si tries l'enviament urgent l'hora de tall són les 14h.
Les comandes pagades per transferència no seran efectives fins que rebem l'import de la transferència al nostre compte corrent. A través de la resta de mitjans de pagament, la comanda es començarà a preparar de manera immediata. Si la comanda és urgent, recomanem no fer servir la transferència bancària com a mètode de pagament.
Sempre que facis una comanda a bocat.es t'informarem per email de quan hem procedit a l'enviament. A més, supervisarem el lliurament i ens posarem en contacte amb tu si hi hagués algun problema. És per això que demanem que ens facilitis un telèfon en el procés de comanda.
HORARI I DIA DE LLIURAMENT
Tingues en compte que les empreses de transport només treballen de dilluns a divendres. No reparteixen els dissabtes ni, és clar, diumenges ni festius. A més, quan et donem dates de lliurament, no tenim en compte si és festiu local o autonòmic al lloc de destinació; només considerem festes nacionals i locals d'origen.
No podem garantir una hora de lliurament. Les empreses de transport podran fer el lliurament al llarg del dia acordat abans de les 20:00. Això no obstant, es podrà indicar un horari aproximat que l'empresa intentarà complir, però no està obligada. En cas que no us localitzin, l'empresa de transport intentarà una segona entrega pactada amb tu. Si després del segon intent no us localitzen, haureu de passar a recollir la comanda a les instal·lacions de l'empresa de transport.
COMANDES NO LLIURADES
Si una comanda és enviada i no es pot lliurar per causes imputables al client, no es retornarà l'import pagat per les despeses d'enviaments, havent d'abonar novament altres despeses d'enviament per al reenviament de la mercaderia.
RESPONSABILITAT ALS TERMINIS I TRANSPORTISTA
En casos excepcionals, ens reservem el dret a modificar l'empresa de transport amb què us enviarem el paquet, però sempre mantenint els temps de trànsit.
La responsabilitat de bocat.es queda limitada en casos de força major (vagues, fenòmens climatològics adversos que impedeixin el trànsit normal per terra, mar o aire,…). En aquests casos, es lliuraran les comandes el més aviat possible, i els terminis abans indicats no aplicaran.